niedziela, 28 lipca 2013

Gdzie ta słynna niemiecka precyzja?

Jak pewnie zauważyliście w kilku postach - lubię wynajdywać błędy językowe. Nie powiem, że sama ich czasem nie robię, ale się staram ;) Na przykład niemal zawsze muszę sprawdzić jak się pisze "naprawdę" a jak "na pewno". Zawsze to robię, bo NIGDY nie jestem pewna, chociaż to takie popularne słowa i często ich używam.

Jak widać na załączonym obrazku, nie tylko polacy mają problemy z gramatyką, ortografią czy słowotwórstwem. Tu akurat przykład na nieznajomość pisowni u niemców. I to na autostradzie - miejscu tak licznie uczęszczanym... No ludzie kochani - skandal! :p


Nie wiem, może myślą, że nawet jak napiszą źle, to i tak nikt nie zauważy, bo sunie te 160km/h i wyraz - Chur, napisany z błędem (nad którym prowadzę tę rozprawę) minie niezauważywszy, że ten jest napisany źle. A przecież wszyscy wiedzą, że chór to się pisze przez "ó" ;D
_______________________________________________________________________
Ha!Ha!Ha! - Jakie to było śmieszneeeee... ;)
Dobra, spadam się szykować na imieniny do teścia i szwagierka ;)

DN na luzie o guzie

2 komentarze:

  1. ubawiłam się :) Naprawdę ale to na prawdę...dobrze, że Cię tu znalazłam. Całkiem zapomniałam, że można Cię tu zastać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Jeszcze można mnie będzie tu zastać pewnie sporo :)

      Usuń

Błagam, nie piszcie, że mi współczujecie, bo na prawdę nie ma czego!