poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ala ma kota... - IO dej tłenti najn

... i psa też ma. I trójkę dzieci. I właśnie jest w domu. I dobrze, po dwóch miesiącach jej się należy. Pewnie, że mi się tęskni, ale ja też w końcu kiedyś wyjdę. Jak się dzisiaj okazało jednak nie tak prędko. Pani doktor się nie zgodziła na wyjście przed długim majowym weekendem, "bo to jest obszar jakiśtam i nie da rady" i koniec. eL-I-Pe-A. Zonk i trudno.

Na Alowe miejsce już jest nowa kobitka. Sympatyczna. Może zostać ;) Ja swoim łóżkiem podjechałam pod okno, jako stary wyjadacz, żeby skorzystać jeszcze z dodatkowej powierzchni, którą jest parapet. Zawsze coś tam jeszcze można postawić i zasłonić roletami. Te szafki, dla tych, którzy są tu, jak ja, na dłużej się nie nadają. W zasadzie to one są dosłownie bez dna. Można ładować i ładować, ale z drugiej strony wylatują rzeczy jeśli szafka nie dolega do ściany. Można się załatwić ;)

Mój plan naświetlań na następne dni, które muszę tu spędzić, wygląda następująco:

16.04 - 18-te naświetlanie
17.04 - 19
18.04 - 20, czyli 2/3
19.04 - 21
20.04 - sobota, więc wolne
21 - niedziela, jw

22 - urodziny, 22-gie lampy
23 - 23
24 - 24
25 - 25
26 - 26
27 - wolne
28 - wolne

29 - 27-me naświetlania
30 - 28
1.05 - wolne
2.05 - 29, przedostatnie naświetlania (!!!)
3.05 - oczywiście znowu wolne
4.05 - wolne, bo sobota
5.05 - jw, bo niedziela

6.05 - 30, w końcu ostatnie lampy

Jutro pryskam i wybieram się na tak zwane "miasto" w poszukiwaniu jakiejś fajnej, cienkiej czapki, która będzie moją najlepszą przyjaciółką przez kolejny rok nie tylko z racji braków w owłosieniu (i tak się cieszę, że nie w uzębieniu!!!), ale dlatego, że nie mogę wystawiać głowy na działanie promieni słonecznych. 

Jakieś propozycje? :D



DN nwlbjpg

3 komentarze:

  1. Bajsbolówkę sobie kup z takim szerokim daszkiem - strasznie mi się podobają :) uroczo zawadiackie są..:) = Misiu Kochana jeszcze tylko parę razy i już - moc buziali - urodzinki powiadasz 22 (żebym tylko nie zapomniała)..muahi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za czapkami z daszkiem, poza tym jestem jakby lekko za stara;) Ale pomyślę:) Wiesz o jaką mi chodzi? Taką cienką jak dla noworodka, bez daszka, żeby się na lato nadawała, coś tędy: http://www.amoena.com/pl/Products/Scarves/Bamboo/ albo http://www.amoena.com/pl/Products/Scarves/Cotton/ ale obie są strasznie drogie jak na takie zwykłe czapki... szukam dalej:) Buziole!!! :* <3

      Usuń
    2. Śliczne są te Dahlia - też taką chcę:)

      Usuń

Błagam, nie piszcie, że mi współczujecie, bo na prawdę nie ma czego!